FANDOM

25px-Stub-icon.png Ta strona jest zaledwie zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go korzystając z odpowiedniego wzoru.

Jake Czepiak to małpa, która zaprzyjaźniła się z Adamem Lwwem, który przez przypadek został przeniesiony do Gimnazjum im. Karola Darwina dla dzikich zwierząt.

Wygląd

Jake Czepiak jest małpą rasy czepiak, posiadającą brązowe futro i kremową skórę. Ma wielki różowy nos i odstające uszy, a także długi, chwytny ogon. Jake nosi czerwony t-shirt i zieloną czapkę z daszkiem. Nie nosi spodni, dlatego jego tyłek zawsze jest odsłonięty. Potwierdzono, że kolor jego oczu to żółty.

Osobowość

Jake jest przyjazną, energiczną i żądną zabawy małpą, której zachowanie bardzo często wpędza Adama w tarapaty. Jego emocjonalność i głupkowatość sprawiają, że niektóre komentarze i zachowania Adama bierze na poważnie, co prowadzi do nadmiernie dramatycznych i przesadnych reakcji ze strony Jake'a.

Wobec swojego ludzkiego przyjaciela jest zaborczy i nie potrafi wytrzymać, gdy nie ma go obok. Potrafi być leniwy i samolubny, a jednocześnie również dostatecznie rozsądny. Ciągłym gagiem w serialu jest obsesja Czepiaka na punkcie jego tyłka, którego traktuje jak kolejnego przyjaciela i dba o jego samopoczucie. Jake jest często przedstawiany jako niemądry i prostacki.

Biografia

Wczesne życie

Wkrótce.

Szczęki atakują

Wkrótce.

Relacje

Wkrótce.

Występy

Wkrótce.

Ciekawostki

Wkrótce.

Zobacz też

Główni bohaterowie serialu „Mój partner z sali gimnastycznej jest małpą
AdamLeww Jake Spidermonkey WindsorGorilla Slipspython IngridŻyrafa LupyTucan Virgilsharkowski
Adam Leww Jake Czepiak Windsor Goryl Slips Pyton Ingrid Żyrafa Lupy Tukan Kark Szarkowski