FANDOM

25px-Stub-icon.png Ta strona jest zaledwie zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go korzystając z odpowiedniego wzoru.

Adam Leww to trzynastoletni chłopiec, który ze względu na nazwisko został przeniesiony do Gimnazjum im. Karola Darwina dla dzikich zwierząt, gdzie zaprzyjaźnił się z małpą Jake'em.

Wygląd

Adam Leww jest chłopakiem średniego wzrostu, posiadającym przeciętną budowę ciała. Ma krótkie, rude włosy, a na jego policzkach widoczne są piegi. Jego strój składa się z pomarańczowego t-shirtu, brązowych sztruksowych bojówek, białych skarpetek oraz bordowych tenisówek z żółtymi paskami.

Osobowość

Adam jest optymistycznym chłopakiem, który stara się czerpać przyjemność z wykonywanych czynności. Jednakże, ze względu na bycie słabym fizycznie, Leww jest często dręczony przez zwierzęcych uczniów, dlatego też zazwyczaj narzeka na swoje codzienne doświadczenia w Gimnazjum im. Karola Darwina.

Czasami Adam potrafi być arogancki i zdeterminowany. Stara się przystosować do nowego środowiska i mimo braku instynktu przetrwania, przez który Adam nieraz wpada w kłopoty w szkole, chłopak wyróżnia się spośród zwierząt swoim oczytaniem i sprytem.

Biografia

Wczesne życie

Wkrótce.

Szczęki atakują

Wkrótce.

Relacje

Wkrótce.

Występy

Wkrótce.

Ciekawostki

Wkrótce.

Zobacz też

Główni bohaterowie serialu „Mój partner z sali gimnastycznej jest małpą
AdamLeww.png Jake Spidermonkey.png WindsorGorilla.png Slipspython.png IngridŻyrafa.png LupyTucan.png Virgilsharkowski.png
Adam Leww Jake Czepiak Windsor Goryl Slips Pyton Ingrid Żyrafa Lupy Tukan Kark Szarkowski

Więcej z Fandomu

Losowa wiki